Klacht over Rijn­hart Wo­nen

Dagelijks werken wij met ons hele team aan een fijne woonplek en -omgeving voor onze klanten. Om u goed van dienst te kunnen zijn, is het belangrijk te weten wat er leeft bij onze bewoners.

Daarom bezoeken wij regelmatig onze klanten thuis. Zo’n bezoek geeft de gelegenheid om echt een gesprek aan te gaan. De informatie die wij uit deze gesprekken halen, is voor ons enorm waardevol en gebruiken wij om eventueel gewenste verbeteringen door te voeren. Ook raadplegen wij onze klantenpanels. Bovendien vragen wij u na reparatie of onderhoud altijd naar uw ervaringen. Al deze informatie nemen wij mee om onze dienstverlening te verbeteren.

Uw mening is altijd welkom Zijn wij niet bij u langs geweest en wilt u toch uw mening over onze dienstverlening met ons delen? Dan nodigen wij u van harte uit om uw feedback te mailen naar info@rijnhartwonen.nl. Zowel onverhoopte klachten en suggesties voor verbetering als complimenten zijn bij ons van harte welkom.

Ontevreden? Ondanks onze inzet om er op alle fronten voor te zorgen dat u prettig kunt wonen, kan het voorkomen dat u niet (geheel) tevreden bent. U kunt uw opmerkingen of klachten online melden via info@rijnhartwonen.nl. Bent u door onze medewerker niet voldoende geholpen? Stuurt u dan een bericht naar bovenstaand mailadres ter attentie van het management van Rijnhart Wonen. De leidinggevende van de betreffende medewerker neemt dan contact met u op.

Komen we er samen niet uit? Bent u na het contact met de leidinggevende nog niet tevreden over de manier waarop uw klacht is opgelost? Dan kunt u uw klacht indienen bij de klachtencommissie. Stuur uw klacht per post of mail t.a.v. de klachtencommissie.