Een kijkje in ons jaarverslag van 2023

Geplaatst op

2023 was een jaar van vooruitgang en innovatie voor ons. Bij Rijnhart Wonen hebben we hard gewerkt om onze dienstverlening te verbeteren en onze aanwezigheid in Leiderdorp, Zoeterwoude en Voorschoten te versterken.

• Strategische keuzes: We hebben met Woonzorg Nederland een wooncomplex met intramurale zorg in Leiderdorp ingeruild voor 106 eengezinswoningen in Voorschoten en 210 woningen overgedragen aan Ons Doel. Hierdoor kunnen we ons beter richten op onze kernregio's.

• Samenwerking versterkt: Met nieuwe prestatieafspraken met gemeenten en huurdersorganisaties leggen we de focus op beschikbaarheid, duurzaamheid en leefbaarheid. In 2024 vernieuwen we deze afspraken in Voorschoten.

• Duurzaamheid als speerpunt: We hebben zonnepanelen geïnstalleerd en woningen energiezuiniger gemaakt. Dat verlaagt niet alleen de energiekosten maar verbetert ook het woongenot van onze huurders.

• Investeren en innoveren: Ondanks economische onzekerheden hebben we onze stabiliteit behouden, geïnvesteerd in een nieuw klantvolgsysteem en website en we zijn gestart met de bouw van 92 woningen aan de Pinksterbloem.

Nieuwsgierig naar de details? Ontdek meer in ons jaarverslag 2023.

jaarverslag 2023