Serviceabonnement

Wilt u zich aanmelden voor één van deze diensten?

Nu aanvragen

Welke serviceabonnementen zijn er?

U sluit een onderhoudsabonnement af
Dat betekent dat u bij bepaalde reparaties straks geen extra kosten hoeft te betalen. Bijvoorbeeld voorrijkosten, materiaalkosten of arbeidsloon. De kosten van de reparatie zelf betaalt u mogelijk wel. Elke maand betaalt u een klein bedrag extra voor uw onderhoudsabonnement, tegelijk met uw huur. In het overzicht Wie repareert wat? ziet u welke reparaties onder het onderhoudsabonnement vallen. 

U wordt lid van het onstoppingsfonds
Handig: het ontstoppingsfonds staat 24 uur per dag voor u klaar om eventuele ontstoppingen te verhelpen. Denk daarbij aan het ontstoppen van wc’s, wastafels en gootstenen, maar ook het ontstoppen van standleidingen bij flatwoningen of het gemeenteriool bij eengezinswoningen. Bij spoedgevallen probeert het ontstoppingsfonds de klacht binnen 8 uur te verhelpen. Is er geen sprake van spoed? Dan komen zij binnen 24 uur bij u langs. U kunt bellen met Riool.nl: 085 27 37 613. 

U sluit een glasverzekering af
Dat is verplicht als u een woning van ons huurt in een flat. U bent dan verzekerd tegen het breken van het glas van alle ruiten, aan de binnenkant én aan de buitenkant van uw woning. Heeft u een eengezinswoning? Dan kunt u zelf kiezen of u een glasverzekering bij ons afsluit. Goed om te weten: met een glasverzekering is ook het glas in uw eventuele schuur of berging meeverzekerd.

Wat zijn de prijzen van de serviceabonnementen?

Let op: dit bedrag (de ‘premie’) kan voor elk abonnement elk jaar een beetje veranderen. Dat gebeurt als de kosten van de diensten ook veranderen. Daar leest u meer over via deze link. Dit zijn op dit moment de prijzen van onze reparatie- en onderhoudsdiensten:

  • Onderhoudsabonnement: € 3,63 per maand

  • Ontstoppingsfonds: € 1,15 per maand

  • Glasverzekering: € 0,80 per maand

Uw serviceabonnement opzeggen

Wilt u zich afmelden voor één van onze diensten?

Nu opzeggen

Veelgestelde vragen