Tevreden?
Wij vinden het altijd leuk om een compliment te krijgen. Of heeft u een leuke tip voor ons? Stuur ons een bericht.

Tip of compliment?

Wij vinden het altijd leuk om die te krijgen!

Geef het aan ons door

Ontevreden?
Het kan ook gebeuren dat u juist niet tevreden bent over onze dienstverlening. U kunt dan een klacht indienen.

Hoe dient u een klacht in?
U heeft een klacht over het handelen van onze organisatie, onze aannemers, of medewerkers. Voor het indienen van een klacht neemt u de volgende stappen:

  • Stap 1: Eerst bespreekt u met de medewerker zelf waarover uw klacht gaat. Misschien kunt u samen tot een oplossing komen. Lukt dat niet, dan kunt u de volgende stap zetten.

  • Stap 2: U stuurt uw klacht naar het management van Rijnhart Wonen.

  • Stap 3: Binnen veertien werkdagen ontvangt u een reactie van de verantwoordelijke manager. Als uw klacht is of wordt opgelost, dan is uw klacht afgehandeld. Als u hier niet tevreden mee bent, kunt u nog een volgende stap zetten, namelijk de klachtencommissie benaderen.

  • Stap 4: De klachtencommissie behandelt klachten waarop geen reactie is gegeven of die niet zijn opgelost. U kunt de klachtencommissie bereiken via info@rijnhartwonen.nl of per post (Postbus 21, 2350 AA, Leiderdorp).

Bent u huurder bij Rijnhart Wonen?

Geef uw klacht aan ons door

Nu melden

Bent u geen huurder bij Rijnhart Wonen?

Meld uw klacht dan hier

Nu melden

Meer weten