Tevreden?
Wij vinden het altijd leuk om een compliment te krijgen. Of heeft u een leuke tip voor ons? Stuur ons een bericht.
Tip of compliment?
Wij vinden het altijd leuk om die te krijgen!
Bent u niet tevreden en wilt u een klacht indienen? Zo werkt het:
Heeft u een klacht over Rijnhart Wonen, een aannemer of een medewerker? Volg dan deze stappen:
Stap 1: Bespreek uw klacht eerst met de medewerker zelf. Misschien komt u samen tot een oplossing. Lukt dat niet? Ga dan naar stap 2.
Stap 2: Stuur uw klacht naar het management van Rijnhart Wonen.
Stap 3: Binnen 14 werkdagen krijgt u een reactie van de verantwoordelijke manager. Is uw klacht opgelost? Dan is de zaak afgerond. Bent u niet tevreden? Dan kunt u naar stap 4.
Stap 4: Niet tevreden met onze reactie? Dan kunt u uw klacht indienen bij de klachtencommissie. De klachtencommissie helpt als uw klacht niet is opgelost. U bereikt hen via info@rijnhartwonen.nl of per post: Postbus 21, 2350 AA, Leiderdorp.
Bent u huurder bij Rijnhart Wonen?
Geef uw klacht aan ons door
Bent u geen huurder bij Rijnhart Wonen?
Meld uw klacht dan hier